Мета: сформувати
знання та вміння налаштовувати параметри сторінки (розмір, орієнтацію, поля).; розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної
роботи на комп’ютері.
Відтворення і коригування опорних знань:
1. Яка послідовність операцій під час опрацювання текстових документів?
2. Які об'єкти може містити текстовий документ? Опишіть їх властивості.
3. Форматування яких об'єктів ви вже виконували?
Мотивація навчальної діяльності
Практично будь-який документ на екрані виглядає зовсім не так, як на аркуші паперу. працюючи з документом, ви можете не звернути уваги на дрібний шрифт, встановлюючи великий масштаб перегляду. якщо ж роздрукувати такий документ, він буде погано читатися. подібних проблем може бути багато, щоб їх уникнути потрібно документ підготувати відповідним чином. Сьогодні ми цього навчимось.
Пояснення нового матеріалу:
(використовуючи підручник стор. 106 та одночасне виконання потрібних дій)
Пояснення нового матеріалу:
(використовуючи підручник стор. 106 та одночасне виконання потрібних дій)
Формування умінь:
Домашнє завдання: повторити тему "Текстовий редактор"
1. Впізнай кнопку
2. Списки
3.Правила набору тексту