мета: сформувати свідомі знання з даної теми, сформувати поняття алоритму, середовища опису та виконання алгоритмів; формувати вміння використовувати середовище для створення алгоритмів
Вивчення нового матеріалу:
Перехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0
Відео-пояснення "Ознайомлення з основними об'єктами та блоками в середовищі Scratch -3"
Формування практичних навичок:
Завдання: Розробити проєкт "Політ кажана", в якому кажан рухається по екрану, слідуючи за вказівником миші, в польоті махаючи крилами; підібрати потрібний фон. За бажанням поекспериментувати, додавши власних героїв та їх доречні дії
Збереження та здача роботи:
1. Зберегти проєкт, для цього: Файл\Вивантажити на ваш комп'ютер. Розпочнеться завантаження вашого проєкту, виберіть папку де його зберегти, та вказавши ім'я "Політ_прізвище"
2. Завантажити проєкт для здачі в гугл класі:
Домашнє завдання:
Проаналізувати матеріал на блозі та ознайомитись з командами Scratch на форзаці підручника