Урок_3 Апаратна та програмна складові інформаційної системи

 Мета:  узагальнити поняття  складові комп'ютера та їх призначення; формувати уміння розподіляти пристрої за групами їх призначення; ознайомити з основними складовими процесора; виховувати інформаційну культуру.

Ситуація успіху
Розгадай загадку
  1. Зафіксує ваші рухи, танці, пісні гамірні.

Зможе повторити все. Що за пристрій це?

  1. Клац на кнопку – вже співає, музика весела грає.

І навушники красиві. Відгадайте, що за диво?

  1. Голос миттю запишу і цей голос збережу.

Підберу чудовий фон. Мене звати…

  1. Тисну трубочку до вуха, кожен голос з трубки слуха.

Чути чую, також бачу, а в житті багато значу.

  1. Буду всім допомагати точно й швидко рахувати.

Невеличкого я зросту, керувати мною просто.

  1. Тисячі програм я маю, граюсь, пишу і читаю.

На планеті цій зеленій серед техніки я геній!

  1. Він багато чого може, у дорозі допоможе.

Профі-гід, а не аматор. Діти, це є…

Вивчення новго матеріалу

Робота з презентацією "Складові комп'ютера"

Узагальнення понять:

Пристрої введення: клавіатура, миш, мікрофон, сканер

Пристрої виведення: монітор, колонки, принтер

Пристрої збереження даних: жорсткий диск, флеш-пам'ять, карта пам'яті

Пристрої обробки даних: процесор - мікросхема, яка розміщується всередині системного блока і призначена для виконання функцій управління пристроями та

опрацювання даних.

Усвідомлення вивченого матеріалу:

 

Домашнє завдання: читати стор. 18-19, опрацюй словник стор. 23-24