Мета: узагальнити поняття складові комп'ютера та їх призначення; формувати уміння розподіляти пристрої за групами їх призначення; ознайомити з основними складовими процесора; виховувати інформаційну культуру.
Розгадай загадку
Зафіксує ваші рухи, танці, пісні гамірні.
Зможе повторити все. Що за пристрій це?
Клац на кнопку – вже співає, музика весела грає.
І навушники красиві. Відгадайте, що за диво?
Голос миттю запишу і цей голос збережу.
Підберу чудовий фон. Мене звати…
Тисну трубочку до вуха, кожен голос з трубки слуха.
Чути чую, також бачу, а в житті багато значу.
Буду всім допомагати точно й швидко рахувати.
Невеличкого я зросту, керувати мною просто.
Тисячі програм я маю, граюсь, пишу і читаю.
На планеті цій зеленій серед техніки я геній!
Він багато чого може, у дорозі допоможе.
Профі-гід, а не аматор. Діти, це є…
Вивчення новго матеріалу
Узагальнення понять:
Пристрої введення: клавіатура, миш, мікрофон, сканер
Пристрої виведення: монітор, колонки, принтер
Пристрої збереження даних: жорсткий диск, флеш-пам'ять, карта пам'яті
Пристрої обробки даних: процесор - мікросхема, яка розміщується всередині системного блока і призначена для виконання функцій управління пристроями та
опрацювання даних.
Усвідомлення вивченого матеріалу:
Домашнє завдання: читати стор. 18-19, опрацюй словник стор. 23-24