Мета: ознайомити учнів з типами алгоритмів, навчити визначати тип алгоритму для розв'язування поставленого завдання
1. Актуалізація опорних знань:
- Що таке алгоритм?
- Звідки походить слово "Алгоритм?"
- Звідки походить слово "Алгоритм?"
- У яких формах можна подавати алгоритми?
2. Вивчення нового матеріалу:
Опрацювання матеріалу за презентацією
3. Формування понять:
1. стор. 111 визначити вид алгоритму
2. Які алгоритми називають лінійними? Наведіть приклади лінійних алгоритмів.
3. Які алгоритми називають розгалуженими? Наведіть приклади алгоритмів з розгалуженням.
4. Наведіть приклади прислів’їв, де дія виконується в залежності від виконання певної умови.
5. Які алгоритми називають циклічними? Наведіть приклади алгоритмів з повторенням.
6. Наведіть приклади відомих казок або оповідань, де певні дії виконуються циклічно.
Домашнє завдання: Читати матеріал по конспекту, вміти визначити вид алгоритму