Урок_30 Реалізація лінійних алгоритмів. Малювання у Скрейтч

Мета: вдосконалення умінь створювати лінійних алгоритмів; розвивати логічне мислення

  Формування умінь створювати лінійні алгоритми:

Завдання: розробити  проєкт "Фігури" , в якому виконавець малює квадрат зі стороною 100 та прямокутник зі сторонами 100 на 50. Сусідні сторони прямокутника мають бути одного кольору, а протилежні різного. Фігури не повинні перетинатися.
Проєкт зберегти на власному комп'ютері з назвою Фігури_Прізвище і здати в Google classroom
Перехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0
Шляхи реалізації проєкту:

Якщо не відкривається перегляд перейти за посиланням: https://cutt.ly/svRmog7

Здача роботи в Google classroom:



Додаткове завдання: за бажанням стоврити проєкт, в якому герой малює першу літеру вашого імені.
Домашнє завдання: повторити види алгоритмів та команди скрейтч на форзаці підручника

Лінійні алгоритми

Мета: узагальнити поняття лінійних алгоритмів, пригадати особливості середевища та принципи програмування у середовищі Скретч

Переглянути відео уроку (на домашнє завдання не звертати уваги)

Повторити які можуть бути команди в середовищі Скретч за допомогою   форзаца вашого підручника.
Приємного перегляду, гарних вихідних

Лінійні алгоритми

Мета: узагальнити поняття: алгоритми, видів алгоритмів, виконавець алгоритму; формувати навики створення лінійних алгоритмів.


 
  Формування умінь створювати лінійні алгоритми:
Завдання: розробити  проєкт "Акваріум" , в якому мешканці акваріуму рухаються у воді. Доторкнувшись до межі екрану, вони розвертаються. Восьминіг має змінювати образи та колір, рибки розвертатись час від часу, крабик - бігати по дну справа наліво.
Проєкт зберегти на власному комп'ютері з назвою Акваріум_Прізвище і здати в Google classroom
Перехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0

Шляхи реалізації проєкту:
 
 Здача роботи в Google classroom:
 

Бажаємо успіху, отримуйте насолоду від створених проєтів.
Експериментуйте, досліджуйте, насолоджуйтесь