Мета: вдосконалення умінь створювати лінійних алгоритмів; розвивати логічне мислення
Формування умінь створювати лінійні алгоритми:
Завдання: розробити проєкт "Фігури" , в якому виконавець малює квадрат зі стороною 100 та прямокутник зі сторонами 100 на 50. Сусідні сторони прямокутника мають бути одного кольору, а протилежні різного. Фігури не повинні перетинатися.Проєкт зберегти на власному комп'ютері з назвою Фігури_Прізвище і здати в Google classroomПерехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0Шляхи реалізації проєкту:
Якщо не відкривається перегляд перейти за посиланням: https://cutt.ly/svRmog7
Якщо не відкривається перегляд перейти за посиланням: https://cutt.ly/svRmog7
Здача роботи в Google classroom:
Додаткове завдання: за бажанням стоврити проєкт, в якому герой малює першу літеру вашого імені.
Домашнє завдання: повторити види алгоритмів та команди скрейтч на форзаці підручника