Урок_30 Реалізація лінійних алгоритмів. Малювання у Скрейтч

Мета: вдосконалення умінь створювати лінійних алгоритмів; розвивати логічне мислення

  Формування умінь створювати лінійні алгоритми:

Завдання: розробити  проєкт "Фігури" , в якому виконавець малює квадрат зі стороною 100 та прямокутник зі сторонами 100 на 50. Сусідні сторони прямокутника мають бути одного кольору, а протилежні різного. Фігури не повинні перетинатися.
Проєкт зберегти на власному комп'ютері з назвою Фігури_Прізвище і здати в Google classroom
Перехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0
Шляхи реалізації проєкту:

Якщо не відкривається перегляд перейти за посиланням: https://cutt.ly/svRmog7

Здача роботи в Google classroom:



Додаткове завдання: за бажанням стоврити проєкт, в якому герой малює першу літеру вашого імені.
Домашнє завдання: повторити види алгоритмів та команди скрейтч на форзаці підручника

2 коментарі: