Мета: розглянути пошукові системи мережі Інтернет, правила пошуку інформації в глобальній мережі Інтернет, сформувати вміння пошуку необхідної інформації; розвивати логічне мислення, просторову уяву, уміння знаходити й систематизувати необхідну інформацію, спілкуватися за допомогою електронних засобів обміну інформацією, використовувати й самостійно знайомитись із сучасними програмними засобами; виховувати акуратність, точність, коректність і тактовність при роботі з комп’ютером; прищеплювати навички самостійної та групової роботи.
Хід уроку
І. Актуалізація опорних знань. Гра "Закінчи речення"
Комп’ютерна мережа- це...
Комп’ютерні мережі бувають...
Локальні комп'ютерні мережі відрізняються від глобальних тим, що ...
Прикладом глобальної мережі є ...
Організація, яка надає послуги мережі Інтернет називається ...
Модем - це пристрій, що дає змогу комп'ютерам передавати дані ...
Зв'язок, який діє на відстані кількох десятків метрів і використовується для організації бездротових локальних мереж - це....
ІІ Вивчення нового матеріалу: (стор. 64-71) Інтернет - це це комп'ютерна мережа, що об'єднує комп'ютери по всьому світу. Інтернет — це джерело інформації, розваг, освітніх ресурсів, засіб спілкування та передачі даних, величезний простір для творчості.
WWW (World Wide Web) - служба Інтернету, що пов'язує веб-сторінки в усьому світі. Сторінки з'єднані через посилання одна на одну. Це схоже на гігантську павутину. Веб-сервер - комп'ютер, що містить документи служби WWW (веб-сторінки), а також програмне забезпечення. що надає до цих документів доступ.
Браузер (веб-браузер) - це програма, яка забезпечує перегляд веб-сайтів на клієнтських пристроях.
Взаємодія веб-браузера та веб-сервера:
Що можна робити в Інтернеті?
1) Шукати інформацію
2) Спілкуватись
3) Передавти файли
4) Заробляти гроші
5) Оплачувати рахунки
6) Розважатись
Пошукові служби:
Алгоритм пошуку в мережі Інтернет:
Правила ефективного пошуку інформації в мережі Інтернет (підр стор.70)
Формування практичних навичок
Знайди в мережі Інтернет відповіді на запитання та запиши їх в зошит
Запитання:
1. Що таке фейк?
2. Що таке фішинг?
Здай роботу в Google Classroom
Домашнє завдання Читати стор. 64-67, стор. 70
Немає коментарів:
Дописати коментар