Мета уроку: Вдосконалювати вміння учнів розрізняти типи алгоритмів, формувати вміння виконувати алгоритми розгалуження, скаладати проекти в середовищі Скрейтч використовуючи алгоритми розгалуження.
Хід уроку
Актуалізація опорних знань.
Придумай закінчення речення:
- Якщо йде дощ, то дорога...
- Якщо учень захворів, то в школу...
- Якщо тобі подарували комп’ютер, то...
- Якщо на річці крига, то ..., інакше...
- Якщо паркан пофарбовано, то, інакше
- Якщо на небі сонце, то , інакше
Якого типу приклади алгоритмів ми розглянули?Проаналізуйте даний алгоритм:
Якого він типу?Що можна здійснити за його допомогою?
Виконайте даний алгоритм для слів: малювати, бігти, читати.
Виконайте даний алгоритм для слів: малювати, бігти, читати.
Формування умінь створювати алгоритми розгалуження:
Завдання: скласти проєкт навчання англійської мови: додати на сцену кілька об’єктів, коли спрайт торкається об’єкта, говорити його назву англійською мовою та сховати його. Змінити сцену та спрайт на свій розсуд.
Перехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0
Домашнє завдання: читати стор. 137-138
Немає коментарів:
Дописати коментар