Ігровий проєкт "Чарівник та дракон"

 Мета уроку: Вдосконалювати вміння учнів розрізняти типи алгоритмів, формувати вміння виконувати алгоритми розгалуження та повторення, скаладати проєкти в середовищі Скрейтч використовуючи алгоритми розгалуження та повторення.

Завдання: У проєкті "Чарівник і дракон" ми розробимо гру, в якій дракон літає по ігровому полю, а чарівник намагається в нього влучити блискавкою, що вилітає з його чарівної палички. 

Перехід до онлайн Scratch -3 за посиланням Scrath 3.0

Вдосконалюємо навики:

Відкрий онлайнове середовище Студія Code.org  пройди рівні  гри:  Лабіринт та Художник


Немає коментарів:

Дописати коментар